Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~brzydkieoczy | użytkownik

imię i nazwiskopaula adreselbląg zarejestrowany02.02.2008 @23:12:32 ostatnio na stronie04.09.2015 @13:26:19


teraz tylko tu mnie znajdziecie
http://www.maxmodels.pl/brzydkieoczy.html






domówka=





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2584126
digarty122 komentarze2369 posty na forum15

komputer / sprzęt
a no coś taam jeeest...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Banani    18.01.2010 @21:58:33
byłam waflem na posyłki ;<
_______
Rozwalmy ścianę
Przed nami kosmos

~Whiskerss    18.01.2010 @20:22:05
Jakkolwiek....
_______
We live as we dream. Alone.
~Whiskerss    18.01.2010 @20:07:38
Nie ocenia się kwiatów po wyglądzie To aby na pewno nie jest stokrotka, ale no to co
_______
We live as we dream. Alone.
~Banani    14.01.2010 @21:48:04
działa. xD
_______
Rozwalmy ścianę
Przed nami kosmos

~Banani    14.01.2010 @21:47:55
digart jest magiczny! jak pisze brzydko to robi gwiazdki! *_*
sprawdźmy jeszcze raz ;>
KURWA JA PIERDOLE W CHUJ ZAJEBIŚCIE.
_______
Rozwalmy ścianę
Przed nami kosmos

~Banani    14.01.2010 @21:46:55
jestem koles git.! pierdole zasadyyyy.! nie jestem frajerem.! i ff ogóle to jest spondżo, jestem etatowym fotografem szkolnym, a w sobotę wbijam na studniówkę, zgarniając za to szmalec, a jak.! i jeszcze urosłam troszke <wstydniś>
co tam u Ciebie ziomi? <cwaniak, ej>
_______
Rozwalmy ścianę
Przed nami kosmos

~Nathes    13.01.2010 @22:46:19
dzięki bardzo
~Kociaaakk    13.01.2010 @20:55:28
tak odnośnie G. (:

a 18 lat mam od momentu, gdy na digarcie stowrzyli blokade na akty ;p
~Banani    11.01.2010 @17:53:48
o f dupe, oczywiście że pamiętam! lof bez liku, drrrapieżniku <3 a nawet <4
_______
Rozwalmy ścianę
Przed nami kosmos

~Kociaaakk    09.01.2010 @15:44:41
przed przyjaciółkami nie ma sie sekrecików!
~kolejnyforumowicz    03.01.2010 @15:42:55
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam pięknooką!
_______
....i to zapewne wszystko co mam do powiedzenia.
~Whiskerss    01.01.2010 @22:01:11
dziękuję za rozumne postrzeganie i mówienie do mnie z wyczuciem. wezmę do serca. pozdrawiam Cię.
_______
We live as we dream. Alone.
-JanKazimierz1    30.12.2009 @10:52:19
~Potokmyslowy    29.12.2009 @22:52:06
dziękuję
pozdrawiam serdecznie
~zezowatyczlowiek    29.12.2009 @11:11:42
No przecież mówię, że nie wiedziałam, zę to sekrecik !
Jakbym wiedziała to bym go nie rozpowiadała !
~zezowatyczlowiek    28.12.2009 @22:00:52
wybacz. ale to ja znalazłam ten sekrecik !
nawet nie wiesz ile pracy zajęło mi przeszukiwanie galerii tego pana.

ale mogłaś głośniej krzyczeć to bym milczała jak grób. Zresztą to nie wiedziałam że to sekrecik !
~zezowatyczlowiek    27.12.2009 @21:21:14
fajnie, co? I nigdy nie wiesz z którą akurat masz doczynienia.
już tak dawno nie byłam na takim shoppingu, ah.

No ja nie chciałam ^^ ale spyta lam się jej czy mogę, a ona na to, że tak. To dałam się zwieść jej słodkiemu głosikowi i myślałam, że dostałam zgodę ogólną.
A poza tym to przykro mi było, że sobie balowałyście, a ja musiałam siedzieć w domku.
~zezowatyczlowiek    27.12.2009 @16:15:26
tak, tak to właśnie ty ! Rozumiem, że to pilotowe zdjęcie, taaak ?

Ej najgorsze jest to, ze ja sama czasem myślę, że jest mnie dwie.
Siedzenie w domu mnie zabija, chce na lumpki i to już !
~zezowatyczlowiek    26.12.2009 @23:29:50
jakie śliczne ktoś ma profilowe !

~shahiby    23.12.2009 @21:53:04
przejrzałam galerię i pozwolę sobie zaobserwować
_______
Pochłaniacz ciepła.
~zezowatyczlowiek    13.12.2009 @19:15:39
Dziękuję Paulo !
~Flanes    12.12.2009 @13:29:33
dziękuję
~littleprince    11.12.2009 @18:47:29
Dziękuję. To miłe bardzo... <uśmiecha się do Niej>
~zmateusz    07.11.2009 @13:25:10
O i pani robi to i sie zna :D
_______
naaaah...
~Kociaaakk    07.11.2009 @10:59:30
ja nie mówię, że źle czy coś, tylko, że mi osobiście by sie podobało bardziej inaczej, wieeeesz i zdrowiej aparatko ^^
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 33 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt